Velkommen til småtteri.no

Salgsbetingelser

1. Småtteri.no

  • Småtteri er en liten nettbutikk, der du kan kjøpe produkter med personlig trykk og annet småtteri.
  • Selskapet holder til i Askim.
  • Ønsker du å komme i kontakt med oss kan du sende e-post til [email protected] eller bruke kontakt skjemaet i nettbutikken, vi svarer innen kort tid.

2. Avtalen

  • Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder bl.a. opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), evt. direkte kommunikasjon mellom partene (f.eks. e-post) samt disse salgsbetingelsene.
  • Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte kommunikasjon mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går direkte kommunikasjon mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så sant det ikke strider mot bindene lovgivning.

3. Selger og kjøper

  • Selger er Org.nr. 834 936 992. Boyes småtteri, Drammensveien 20, 1808 Askim. [email protected]
  • Kjøper er personen som gjennomfører bestillingen.

4. Bestilling

  • Når du har fullført bestillingen sendes ordrebekreftelse til din e-postadresse. I bekreftelsen finner du informasjon om produkt(er), pris, fakturering og leveringsadresse.
  • Hvis det er noen feil i ordrebekreftelsen skal du kontakte oss umiddelbart via e-post til [email protected].

5. Levering

  • Produksjonstiden er mellom 1 og 5 dager. Vær oppmerksom på at det kan ta lengre tid i høytider eller andre travle perioder.
  • Levering av varen skjer på måten, kjøper har ønsket i leveringsmåten i nettbutikken. 

- Hente selv 0,- etter avtale.

- Postnord 69,- 

- Posten 135,-

  • Ved forsinket leveranse, (uten at det er opplyst om lengre leveransetid) vennligst kontakt oss på e-post: [email protected].

6. Priser

  • Alle priser i butikken er oppgitt i NOK.
  • Frakt kommer i tillegg.

7.  Betaling

  • Du kan velge mellom bankkort og Vipps. 

8. Angrerett

  • Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten så snart som mulig og senest innen 14 dager etter mottatt vare.
  • Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selger uten unødig opphold og seinest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt.
  • Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt.
  • Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer kjøpet. Varen må leveres tilbake til selger i samme stand som den var i da kjøperen mottok den, om ikke kan kjøperen bli ansvarlig for eventuell redusert verdi på varen.
  • Angreretten gjelder ikke på følgende produkter: -Personaliserte produkter (f.eks. produkter med navnetrykk eller spesialbestillinger).

9. Reklamasjon

  • Dersom din vare er ødelagt eller knust ved ankomst, skal kjøper gi beskjed om dette så snart som mulig, og innen 72 timer etter mottatt vare.
  • For å få ny vare eller refusjon, stilles følgende krav: -Ta tydlige bilder av produktet og emballasjen som produktet kom i. Det sendes [email protected].
  • Produkter som er ødelagte skal ikke sendes i retur med mindre du får beskjed om det (du mottar da en returetikett per epost).

10. Risikoen for varen

  • Risikoen for varen går over til kjøper når varen er overlatt til kjøper.
  • Kjøper er ansvarlig for å følge med på sporinsnummeret og hente ut pakken i pakkeboks eller post i butikk innen fristen.
  • Hvis pakken ikke blir hentet innen fristen, vil pakken bli sendt i retur.
  • Du får igjen penger for selve produktet (eksl. frakt), med mindre varene er unnlatt fra angreretten (personaliserte produkter), da blir du som kunde belastet for hele beløpet, men har muligheten til å få tilsendt varen på nytt ved å dekke frakt kostnadene.

11. Avtaleinngåelse

  • Avtalen er bindene for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selger.
  • En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den andre part burde ha innsett at det forelå en slik feil.

12. Personopplysninger

  • Alle personlige opplysninger om deg som kjøper, vil kun bli brukt for å behandle bestillingen. Personopplysninger som navn, adresse og telefonnummer vil bli delt med fraktselskapet (Posten eller Postnord).

13. Konfliktløsning

  • Klager må rettes til selger innen fristene, se punkt 5 og 6.
  • Partene skal forsøke å løse konflikten og komme til enighet.